05-03-2022 - kl: 11:00
Vi har nu fundet fejlen og er i gang med at rette og køre systemet op igen.
Enheder skulle nu kunne forbinde igen inden for kort tid ?
05-03-2022 - kl: 0530
Vi oplever nedbrud, alt ledigt personale og underleverandører er i gang med at undersøge hvor fejlen ligger.
Vi vender tilbage med opdatering hurtigst muligt.
Vi beklager mange gange.
18-03-2021
Problemerne på Grønland skulle gerne være løst nu.
Hvis du ikke har modtaget wake up OK på udstyr der har fejlet skal du muligvis trykke på knappen for at få den til at forbinde.
Virker det ikke skal du skifte batterier.
Er der fortsat problemer kan vi selvfølgelig også kontaktes telefonisk eller på mail.
Vi beklager de gener dette nedbrud har medført.
18-03-2021
Problemerne på Grønland skulle gerne være løst nu.
Hvis du ikke har modtaget wake up OK på udstyr der har fejlet skal du muligvis trykke på knappen for at få den til at forbinde.
Virker det ikke skal du skifte batterier.
Er der fortsat problemer kan vi selvfølgelig også kontaktes telefonisk eller på mail.
Vi beklager de gener dette nedbrud har medført.
15-03-2021
Vi har i dag fået at vide at TelePost stadig arbejder på højtryk på at udbedre fejlen.
De har ikke kunne sige nogen præcist, om hvornår forbindelsen er tilbage igen.
12-03-2021
Telepost har migreret 2g netværket på Grønland, der er nu fejl i roamingen for udenlandske simkort.
Der arbejdes på højtryk for at rette fejlene.
Vi beklager ulejligheden, mange gange og melder ud her på driftssiden så snart vi har nyt i sagen.
10-03-2021
Vi oplever driftsudfald på Grønland.
Vi er i fuld gang med at undersøge med Telepost og vores roaming leverandører hvad årsagen er og få det rettet.
Vi opdaterer her på siden når vi har nyt i sagen.
Copyright © Alle rettigheder forbeholdes